Sol ute, sol inne

Morgonstund och det enda ljud som hörs är kylen och mina knapprande naglar. De är alldeles för långa nu igen men jag har faktiskt filat ner dom lite grann och om en vecka ska jag göra dom igen så då får nog Annie ta ner dom en del trots tjejfest den 11 aug. Jag brukar ju annars spara längd för att naglarna ska vara “party” men samtidigt kan det vara lite snyggt med kortare naglar oxå. Nå jag ska inte säga nåt för huxflux så ändrar jag mig 😉

Jag kan känna mig smått rastlös ibland men jag gissar att det har med årstiden att göra även om en del nog har med den kommande födelsedagen (ja det är flera månader kvar men lite pre-förti har jag). Det känns som om jag borde hitta på nåt men jag vet inte riktigt vad. Ibland känns det som om jag har nån som står och tittar mig över axeln hela tiden för att hålla koll på vad jag hittar på (mest på jobbet) och det stör mig. Tänk att kunna göra lite som jag vill; vill jag gå ut och sola så gör jag det för jobbet kan vänta tills det är mulet, vill jag poppa musik så gör jag det. Tänk att kunna och få rå om mig själv och göra precis som jag vill?!
Det är nog bara att hålla tummarna för den däringa lottovinsten som vi alla väntar på ska komma.

Gå nu ut i solen alla ni som kan, själv ska jag cykla till “stacken” och göra mitt pass för dagen!

Leave a Reply

