Första dan avklarad

så nu är det bara resten kvar..
Det var som vanligt att jobba igår, varken bättre eller sämre. Jag kom ihåg telefonnummer utantill och jag mindes hur jag ska svara vilket alltid är en fördel 😉 Nu har jag dagpass resten av veckan så få se hur stressigt det blir,  jag hoppas på inte alls.

Gårdagen väckte även en del frågor.. Hur mycket är “för mycket smycken” och vad räknas som mjukisbyxor? Byxorna har jag lite pejl på men smyckena? Jag får vänta några veckor innan jag får svar på det dessvärre men den som väntar på nåt gott… väntar alltid för länge 😉

Jag sitter här i mina “poffiga” linnebyxor och undrar om de är för kalla idag? Det är nästan 15 grader ute (ingen tropisk värme alltså) och det verkar blåsa. Iofs så fryser jag sällan om benen så har jag bara nåt bra upptill så brukar det funka. Sen ska jag ju sitta inomhus och det brukar kunna bli ganska varmt. Hoppas bara att det inte börjar regna tills jag ska cykla hem sen, jag tycker inte om att bli blöt och jag ids inte dra med mig regnstället heller. Om det är bra väder och jag känner att jag orkar så ska jag cykla en liten omväg hem så jag kan softa i soffan sen utan att måsta gå ut efter middagen.

Bäst att jag börjar göra mig i ordning för ännu en dag i stacken.
Hoppas y’all får en riktigt bra dag ❤

2 responses to “Första dan avklarad

  1. Hoppas verkligen du får en hyggligt lugn och bra dag. Jag sitter redan på kontorsstolen med en kopp tea. Det var bara 13,4 grader när jag gick men det blev varm av solen som strålade.

    “För mycket smycken”, man blir ju lite nyfiken 😉

  2. Hmmmm…för MYCKET smycken….??? Nej, så länga de smycken man har skiljer sig lite vad gäller mönster/färg så tycker jag inte att det kan vara för mycket – man måste ju kunna mixa & matcha till ALLT 😉

Leave a Reply

