Seg som f**n

I morgon är det dags att börja jobba igen efter fyra veckors semester och för en gångs skull så känns det inte särskilt kul. Det ska bli kul att träffa kollegorna igen men det känns inte så roligt att det kan bli jäkligt tufft på bemanningssidan! Jag hoppas verkligen att ingen blir sjuk i år!!

Vi har haft främmande sedan i onsdags; Monica, Fredrik och lille Oliverbus har varit och hälsat på. Det har varit hyfsat väder och bara regnat en hel dag så vi har kunnat vara ute och prommat lite grann, vi har badat bastu och lekt en hel del med toot-toot-tåg som är Olle-bolles stora passion här i livet.
Vi har ätit god mat och igår drack vi även (för mycket) gott vin så jag och Micke bestämde att när de hälsar på nästa gång så ska vi ha MAX tre flaskor vin hemma! Det har med andra ord varit en väldigt seg dag idag och det har blivit typisk bakismiddag – pizza!!
Det lär bli en ganska tidig kväll ikväll och i morgon börjar jag inte förrän 12 så jag har lite sovmorgon iallafall. Ikväll ska jag dessutom skriva lite mer läsbart i dagboken 😉

Ny dag – nya möjligheter

2 responses to “Seg som f**n

  1. Hehehe…TRE flaskor låter bra tycker jag – men då får vi oxå hålla oss ifrån FUN LIGHT Appear-drinkarna (huuuuu!!!).

    TACK för underbara dagar hos er – vi har mått som prinsar & prinsessor!! 🙂

    KRAAAAAAAAAAAAAAMIS!

  2. Det blir du och jag som skaffar nya jobb till hösten!!!!!!!!!! 😀

Leave a Reply

