Det kliar!

Men är huvudet dumt så får kroppen lida!
Igår när vi kommit hem från Kiruna så ville jag testa slå med lie och brorsan behövde få slaget lite grann på ängen så jag tog lien och gick ut. Det blåste ganska bra så jag tänkte att myggen inte skulle jävlas men si det gjorde dom ändå! Det ser ut som om jag fått ett smärre utbrott av acne på axlarna och på benen har jag ganska bra med bett OCH DE KLIAR SOM FAAAAN! Inte blir det ju bättre av att jag faktiskt har naglar att klia med heller!
Ajja blir det mer utejobb (jag funderar faktiskt på att lieslå åtminstone en av ängarna runt huset – jepp jag ÄR galen) så blir det MyggA fullt ut!

Jag och Micke tog en promp runt Pello efter frukost, hela 9.5 km är det och det tog 1.5 timma. Jag funderade på att gå ut en sväng till men efter att ha legat en stund på shaktimattan så blev jag så trött så jag ides/orkade inte. Det lär bli promp i morgon igen – jag har ju några tårtbitar att jobba bort, eller åtminstone försöka! Sockersuget har återvänt efter svullandet i helgen men det är bara att bita ihop för jag vet ju att det går över så småningom.
Men nu gott folk ska jag ta mig en liten smörgås.. För att jag kan 😉
Hadebray’all!

One response to “Det kliar!

  1. Ahhhh…det låter så…….så SEMESTER!! 🙂

    Nu har jag bara två å en halv dag kvar att jobba (ja, för halva onsdagen har gått:)) sen………SEMESTER!!!!

    See ya soon!

Leave a Reply

