26 juni, Inne på andra veckan

Igår hade jag galet tråkigt. Jag hade inget att göra och inte var det solväder heller. Ides inte åka till finko för dit hade jag tänkt vara idag (och det var jag oxå) och inte ides jag ta mig för nåt annat. I ett svagt ögonblick tänkte jag “Jag hade lika gärna kunnat jobba” fast det hade jag nog inte velat heller.
Efter en rask promenad med lite slag i luften och mimande till arga låtar så kändes det genast bättre 😉

Jag var över till Finland med mamma idag. Var in och kollade på Seppäläs rea, provade en del toppar men blev snål så jag köpte ingenting. Den gråa finstickade tröjan hade kanske varit bra att ha men neee jag kan nog hitta nåt liknande i svenska butiker.
Jag hade tänkt kolla resårbottnar på möbelaffären men jag ides inte göra det när mamma var med för då blir hon smånipprig och ska börja bära in madrasser så jag sover bättre vilket ofta inte hjälper. Nej jag får vara och kolla där sen. Kanske väntar och ser vad Micke får för hyrbil, är det en kombi så kanske de får plats i den??

Jag har inte varit och prommat idag MEN jag har suttit en halvtimma på motionscykeln på vinden och det måste ju duga tyck’ja, särskilt som jag igår både cyklade OCH prommade!
I morgon och på torsdag måste jag ta mig ut och motionera för sen till helgen blir det som mest “hopp & studs” på festivalen. Det lär vara ganska kallt så vi får göra allt för att hålla värmen 🙂
NU däremot ska jag ta mig lite jordgubbar och vaniljyoghurt!

Ha det riktigt supertoppen därute y’all! ❤

One response to “26 juni, Inne på andra veckan

  1. Hoppas du får superduperkul på festivalen, även om det är lite kallt. Du får hoppa dig varm och kanske nåt att dricka för att få upp värmen inifrån och ut 😉

    Det har varit riktigt kallt här också och det har regnat mer än vad jag vill acceptera, men man har ju inget val.

    Hälsa till Kiruna! Och mamma!
    Kram på dig!

Leave a Reply

