Nedräkningen har börjat

och nu på allvar. Fyra arbetspass inklusive idag och sen är det semester!

Måste kolla igenom packlistan också så jag kan börja peta med det så småningom. Ska fylla mp3:n med lite ny och nygammal musik så jag har något att lyssna på på bussen och när jag är ute och prommar i Neisten (ja jag har faktiskt tänkt göra det). Ska epilera benen nån omgång till (ska jag månne ta med helvetesapparaten?) och så måste jag lacka tånaglarna men det kan jag spara till sist så håller det längre. Bankdosan får jag inte glömma heller, hur ska jag komma ihåg att skriva den på listan månne???

Jobbade igår och fick totalt spunk när jag inte kunde kolla facebook från mobilen! “Kommunikationsfel. Säker anslutning misslyckades”
Kontaktade Halebop som säger att det nog är facebook men alla andra jag känner kan logga in oavsett om de har Halebop eller Telia? Jag tror iofs också att det är Facebook för jag kom inte ens in via vårat trådlösa internet men om det inte funkar idag heller kommer jag verkligen få spatt! Är det här universums sätt att säga att jag ska köpa ny mobil ändå? Isåfall tycker jag att universum kan välja modell åt mig också! Jag kommer leta efter tecken.  😉

Jag undrar vad jag ska äta till lunch idag? Jag har 45 minuter så jag kan ju hoppa på cykeln och trampa till Ica Berghem och handla om det är så, mhm jag tror faktiskt att jag kör på det.
Ha en kanonbra måndag y’all! ❤

One response to “Nedräkningen har börjat

  1. Ohhhh, så skönt!!
    Jag förstår verkligen din “packningsångest” – jag är precis likadan… :S

    Du kanske får göra en “packnings-blogg” med packlistan I BLOGGEN! 😉

Leave a Reply

