Skam den som ger sig

HM is the shit säger jag bara!!
Var dit idag för att prova en behå igen och denna gång gick jag in i provrummet med hela 10 olika modeller och *tadaaa* en av dom passade! Den fick genomgå både hopp- och skaktestet och den fick VG i betyg så den köpte jag… Och den kostade bara 149 kr!! Jag vet ju inte hur mycket jag kommer använda den så det kändes onödigt att köpa en för 600kr om jag bara kommer använda den typ 2 ggr i sommar. Nu får jag prova om det är nåt för mig och göra det med gott samvete dessutom!
Nu ska jag bara hitta en vit tubtopp!! Mission impossible #2
(jag var och spanade en snabbis på HM men jag måste nog haffa personal och fråga)

Jag hade ju spanat in en grön spetstopp på Salt igår och jag hade tänkt vara och köpa den idag men shoppingsuget försvann när jag fikat klart med Sanna. Det är ju ingen panik att shoppa allt nu fast semestern börjar på torsdag efter jobbet men jag får se – det kanske kommer tillbaka till veckan.
Det bränner iallafall i fickan efter en ny mobil nu när skattepengarna kommit!! 😉

Leave a Reply

