Frisörfunderingar

Var till frissan idag och det är nog dags att inse att hur  mkt jag än gillar Lisa så är det nog snart dags att gå skilda vägar.. Hon har som fastnat och hur mycket jag än vill det så blir det liksom inget nytt när jag är dit. Hon klipper på samma sätt som hon gjort flera gånger och jag börjar känna mig lite less det!
Stina och Karro går till en tjej som verkar bra så jag kanske testar henne nästa gång om hon nu inte har semester när det börjar vara dags för mig. Annars är det ju ett jävla aber att byta frisör för hur ska man veta att h*n passar just mig?!
Jag kanske skulle testa att gå till en kille nästa gång? Jag tror aldrig jag klippt mig hos en kille förut, det vore kanske lite spännande och blir helt nytt? Hmm..
Nå nu är det ju åtminstone 6 veckor tills jag måste klippa mig igen så jag kanske hinner ändra mig tills dess, jag får helt enkelt vänta och se 🙂

One response to “Frisörfunderingar

  1. Jag bytte frisör. Ville hitta en som ligger närmare (än den jag tidigare hade som det tog över EN timma att åka till!!) + att jag inte vill betala 600 kr för att BARA klippa mig (det är ju det enda jag gör nu sedan jag inte tål hårfärgningsmedlet längre….snyft!). Hittade en salong som ligger PRECIS där vi bor. Dom tar 360 kr för hårklippning. Chansade och JAAA!!! Jag blev nöjd och det var kul att komma till en ny frisör som hade lite egna och NYA idéer om min frisyr 🙂

    Go for it!!!

Leave a Reply

