Svenska flaggans dag

Det har varit skönt att vara ledig idag. Inte har det regnat heller trots att det bokstavligen såg mörkt ut när vi var till Coop.
Vi hade tänkt köpa jordgubbar till ikväll men 45 kr/liter var lite väl saftigt så det fick bli en exotisk fruktsallad i stället och det var då precis lika gott!

Jag börjar redan få packångest inför semestern, tror fasen det är rekord!! Vilken väska ska jag ta, kommer jag hitta en bag på hjul som jag tänkt eller ska jag köpa en mellanstor resväska? Ska jag ta regnstället med? Vilka skor ska jag ta med? När ska jag åka? Hur ska jag åka? Ska jag ta med cykelhjälmen?
Tur det är en hel vecka kvar tills jag kanske måste börja fundera på att eventuellt börja packa väskan. Jag hade ju tänkt åka uppåt på söndagen meeeen man kan inte så noga veta. Huxflux ändrar jag mig och eftersom jag försöker leva lite mindre oplanerat (jamen packningen MÅSTE jag planera, annars kommer jag glömma nåt!!) så får jag väl vara lite flexibel.
Det jag vet med säkerhet är att jag ska åka uppåt, och att jag kommer noja över packandet tills jag är framme i Neisten! Eller ja, jag kanske tom nojar efter det 😉

One response to “Svenska flaggans dag

  1. Ujujuj! Det där med att packa är ett aber…. :S
    Jag satsar alltid på “light-packning” men det slutar oftast med att jag måste SITTA på resväskan för att få igen den 😉

Leave a Reply

