3 juni

Det är inte många dagar kvar till semester nu. Veckan som kommer jobbar jag fyra dagar (månd,tisd, lörd,sönd) och sista veckan är det jobb måndag – torsdag och sen är det SEMESTER!
Micke har ju fått jobb så jag kommer åka upp till Neisten själv men jag har ännu inte bestämt om jag ska åka hela vägen på en gång, eller ja hela vägen stämmer ju inte men till Övertorneå iallafall, eller om jag ska åka till Luleå och stanna över en natt där. Det är billigare att åka hela vägen men det tar ändå över 7 timmar så det kan ju vara lite skönt att dela upp det. Jag behöver ju inte bestämma nåt nu bara jag vet när jag köper biljett alt. kliver på bussen.
Om jag har lite tur så finns det en gratisbil från Hertz härifrån till Luleå eller så kanske A-le är på väg till Neisten samtidigt som jag så kan jag åka med henne från Luleå. Ja ni hör ju vad som snurrar i skallen på mig men vet ni – det löser sig! 😀

Det är inte sant vad långhårig jag känner mig just nu men på torsdag ska jag till frissan och då blir det sommarfrilla! Men hurdan?
På fredag ska jag göra naglar men hurdana? Leker lite med tanken att fråga Annie vad hon är sugen att göra eller helt sonika ge henne fria händer så ser jag vad det blir. Jag har ju gått hos henne så länge så hon känner ju mig vid det här laget.
Jag känner att jag är i en sån period just nu, att lämna över beslutsfattandet på andra.. “Gör vad du vill, överraska mig”
Det kan bli bra men det kan bli helt åt helvete oxå fast är jag medveten om det så kanske det inte är så farligt?!
Fast när det gäller en ny mobils vara eller icke vara så ligger beslutet helt hos mig.. Köpa eller inte köpa – det är frågan! Och vilken modell isåfall? Lumia 800 eller 900? GAAAAAAAAH
Kanske måste dra lott, blir nog enklast så 😉

4 responses to “3 juni

  1. Åhhh, jag måste oxå ha ny mobil (gick tillbaka till min gamla Nokia när min Sony E pajade…). Jag vet inte alls vilken modell jag vill ha….suck!
    Jag VET däremot vad jag vill ha i en ny mobil (vilka funktioner, storlek och – inte minst – ungefärligt pris m.m.), men förmodligen har jag för höga krav alt. krav som inte går att kombinera eftersom det inte finns någon sådan mobil – dvs. väldigt liten och smidig (ingen jälkla stor typisk smartphone), bra kamera (gärna 8 megapix) och helst inte över 2000 kr (men jag KAN sträcka mig till 2500 om den uppfyller EXAKT det jag vill). Du hör ju…..jag kommer aldrig hitta nån… 😦

  2. Vad vare för mobil du hade nu?
    Tycker du ska vara lite wild and crazy 😉 Både på håret och naglarna. Annars kan du ju allid göra röda med vita prickar och en toad på en fingret från Super Mario som Kinn har gjort 😛

  3. Kan du inte göra sommar naglar ? Typ med en palm på? Eller en Melon på? Det skulle vara supersomrigt!

  4. Nageln längst till vänster kanske är något för mig ? :

    Melooooon !
    Okej jag tar tillbaka det……var kanske inte så snyggt 😛

    Kolla! Assnygga! ;

Leave a Reply

