Torsdag

Jobbar idag och sen tar jag helg!
Insåg att fram till semestern så har jag ledig varje fredag, nu jobbar jag iofs nästa helg men det gör inte så mycket för det är bara, shit, två veckor kvar till semestern! Kan det verkligen stämma?! Ja fasen jag tror faktiskt det!

Det blev väldigt trevligt igår iallafall fastän jag var så anti. Synd bara att jag bara fick mig ett glas rosé men å andra sidan så tror jag att jag blev bjuden på glaset vitt jag tog istället så jag ska inte klaga. Jag har inte kollat kvittot än men ska göra det . Maten var då supergod (färsk pasta med fyra ostar) och efterrätten frisk och fräsch, ja och så var sällskapet väldigt trevligt 🙂

Var och solade efteråt på Solcity men fasen jag fick utslag igen! Jag trodde att det bara var på Iksu jag fick utslag men tydligen så funkar inte Solcity heller. Får prova Suntan oxå så vet jag om jag inte kan sola alls. Konstigt att jag bara får på ena benet och ingen annanstans. Nå nu har jag inte tänkt vrålsola inför sommaren utan tänkte bara gå nån gång för att fräscha på mig lite grann men ska jag få utslag så måste jag ju skippa det, men som sagt – ska prova Suntan oxå.

2 responses to “Torsdag

  1. härligt att det snart är semester! Men ja testa Suntan, så du slipper utslagen. Jag ska också testa suntan innan min semester börjar. =)

  2. Aj aj låter inte bra det där med solariet…..hoppas det inte bli så med Suntan, men om det blir så ska du nog skippa solarium….inte så bra.

    BÅTEN NÄSTA! HERE WE COME!

Leave a Reply

