“Halloumi”

Är det verkligen lagligt att vara så här trött? Det beror säkert på min ganska pissiga början på dan..

Jag skulle cykla till jobbet så jag tog på mig hjälmen och gick ut bara för att upptäcka att jag fått punka!! Aaaah! Jag var redan lite sen så jag svor och försökte komma på vilka tider bussarna går på morgonen.  Plötsligt kom jag på att vi ju har kvar min gamla cykel och att Micke nämnt att han tvättat av den bara häromdan så jag kutade upp till lägenheten för att hämta nyckeln och sen tramp iväg!
Jag hade ju tänkt trampa lite lugnt och försiktigt men då jag var sen redan när jag kom ut första gången och tiden går inte baklänges när nåt går fel så trampade jag på ganska bra.  När jag kom fram till Nus så ringde jag Erika och sa att jag var på väg!!

Jag kunde ta friskvård idag så före lunch var jag ut och prommade en halvtimma. Ungefär halvvägs så kände jag att jag kommit in i “walking-mode” så jag hade kunnat gå hur länge som helst! Bra musik hade jag i öronen oxå! Lekte lite med tanken att ringa Donna och säga att jag inte skulle komma tillbaka 😉

Har ätit två miniglassar ikväll och den andra kändes OERHÖRT onödig men samtidigt var det gott. Somliga straffar Gud på en gång – nu har jag ont i magen.

“Heeey marinera!! ”
hahahaha

One response to ““Halloumi”

  1. KirunaSystern

    När vi vinner den där “mahtava jättipotti” på lottot så kan du ringa och säga att du tagit friskvård och “by the way” inte kommer tillbaka – aldrig någonsin mera!!!
    Varför åt du två glassar? Bara för att dom var mini, eller? Då är det kanske bättre att köpa normalstora glassar och bara äta en – för en låter bättre än två…

Leave a Reply

