Torsdag – woohoo!!

Idag jobbar jag till 16 och sen är jag LEDIG tom torsdag – det är det jag “woohooar” om. Tar bussen till Luleå ikväll efter jobbet (väskan är packad och ja jag hade ångest igen) och sen åker jag vidare till lilla mamma antingen på söndag eller måndag! Jag får låna Ewas (eller  Johns) bil vilket är helt suuuper! Nu är det ju inte jättelänge kvar till semestern då vi kommer mestadels vara i byn men ändå, det kändes som läge att åka upp när jag liks är långledig. Sen känner jag att jag behöver lite luftombyte.

Igår kände jag återigen att jag borde nog byta jobb. Vissa samtal får jag verkligen bita i tungan så jag inte blir superdryg men va fan är det med folk som svär och gormar så det står härliga till?! Och alla ska komma fram NU för det är JÄTTEVIKTIGT! Ni skulle bara veta vad vissa ljuger och har sig för att få komma fram!
Nej jag skulle nog vilja ha ett jobb där telefon inte används men samtidigt ett där jag kan slippa surf***or och surk**ar.
Om ni har nåt tips på vad jag skulle passa att jobba med/som så skriv en liten comment 🙂

Min tå verkar må lite bättre, det värker inte alls lika mycket i den nu. Jag har använt mina Embla-tofflor på jobbet och när jag ska stå och gå hemma så åker sandalerna på även här men det känns tantigt att ha skor på sig inomhus.. alltså hemma..

Nej nu ska jag avrunda innan datorn dör pga strömbrist men jag lägger ut en bild på hur det såg ut på en Expressensida.. Vad menar dom egentligen? Ja jag vet ju vad de menar men ni förstår vad jag menar 😉

3 responses to “Torsdag – woohoo!!

  1. Hahahaha….
    Jag läste “surf***or” om och om igen och tänkte “undrar vad det är för nåt och hur hon menar – vad är det för nåt dom surfar på??”

    HAHAHAHA!!!! 😀

    (märks att det är fredag och hjärnan börjar gå ner i “weekendmode” (alltså som i “HELGLÄGE” – inte helgfashion….hihihihi)

    Trevlig helg å långledighet!

    Kram!!!

  2. *skrattar* jag tänkte först nåt samma lika som ovanstående skrivare. Ehrm.. beror det på att man har rumsren fantasi eller ?! :-0

Leave a Reply

