Söndag igen

Igår var jag verkligen aptrött! Jag hade sovit ganska länge natten mot fredag så jag hade svårt att somna på kvällen och sen började jag 7 igår. När jag klev upp och när jag gick till jobbet så visste vädret inte riktigt om det skulle snöa eller regna men när jag gick hem vid 14 (och resten av kvällen) så regnade det.

Körde lite rock-ring igår och nu gick det bättre än det gjort de senaste dagarna, jag har inte fått så mycket blåmärken heller så det går framåt. Jag ställde timern på mobilen på 13 minuter och sen körde jag. Nu kan jag inte köra 10 min i ett sträck utan jag tappar den mellan varven men det är ju därför jag satte timern på 13 min också, för att kompensera för tiden det tar att sätta snurr på den igen.
Jag var så peppad igår så jag körde faktiskt två pass á 13 minuter.
Får jag träningsvärk? Nej
Känns det som att jag tränar? Egentligen inte
Men det är totalt 20 minuter som jag inte sitter ner så nån liten nytta gör det ju ändå 😀

Idag ska jag iväg och jobba igen men jag börjar först 14. Funderar på om jag ska vara och sola på Iksu innan jobbet. Egentligen kanske jag inte borde för jag har fått så mycket fräknar och leverfläckar (små förvisso men ändå) men man känner sig lite fräschare med lite färg. Behöver ju inte toksola heller utan bara göra det några gånger innan semestern, sen hoppas jag ju att det blir en galet fin sommar och det särskilt när jag har semester fast hur troligt är det på en skala när jag har första perioden?! Nä just det 😉

One response to “Söndag igen

  1. KirunaSystern

    Aptrött? Då ser jag sengångaren Sid framför mig…!
    Jag tror att små leverfläckar/fräknar är nåt som kommer med åldern. Fast – det är klart – man solar ju varje år?! Vi kan ju gå och bättra på brännan i solariet när du kommer hit till festivalen. Nuförtiden behöver man ju inte ligga en halvtimme åt gången. Tio minuter-en kvart ska vi väl hinna med?! Faktum är ju att man känner sig fräschare med lite färg. Rocka på med din ring! Kram

Leave a Reply

