4 maj, Fredagkväll

Vem kommer på att borra hål i väggarna 2130 en fredagkväll?? Och varför? Kan det inte vänta till nästa dag? Jag hoppas verkligen att de inte fortsätter för jag börjar 7 och klockan ringer 0540.
Det flyger snö i luften och jag hoppas verkligen att det slutar för jag har ingen lust att plumsa till jobbet i morgon. Det går en buss men då är jag där så tidigt. Nå jag ser ju hur det ser ut i  morgon när jag vaknar 🙂

Var och fixade naglarna idag, det blev fransk manikyr men med glittrande vitt istället för bara vitt. Jag ska sluta säga att jag ska lägga ut bilder för jag gör ändå inte det 😉
Efter det tänkte jag shoppa men tsss – jag köpte tofflor att ha på jobbet och ett paket jordgubbar. Jag var ganska inställd på att köpa Scholls tofflor/sandaler men det blev Embla. Vanliga tråkiga svarta med tre remmar över foten, nu hoppas jag att mina fötter blir glada och då särskilt den högra!
Jag provade vardagssandaler på Skocentrum också och ett par bruna fastnade jag för, de hade lite kilklack men jag vet ju inte hur smart det är att köpa såna. Nu var de ganska mjuka med rätt så mycket sula under framfoten så de kanske skulle funka men nu snöar det ute så hur roligt är det att köpa sommarskor!? Nää just det!!

Nej alla glada, nu ska jag se slutet på CSI och sen är det hopp i snarklådan som gäller för mig! Har plockat fram “Cujo” som jag tänker börja läsa igen men jag vet inte om det blir att läsa nåt ikväll.
Ha en fortsatt trevlig helg y’all! ❤

Leave a Reply

