1 maj – välkommen!!

Fy så jag sovit tungt i natt. Micke kom och väckte mig halv nio för han vet att jag inte vill sova för länge på mornarna. Efter en redig frukost så blev det en timmas prommis och sen har jag typ inte gjort nåt.

Jag har provat kläderna som jag beställt från Bonprix och allt passade men jag vet inte om jag ska behålla allt dock. Jag beställde jeans som iofs passade men jag stör mig på att de är blekta på låren! Why? Om man är storlek större vill man inte alltid ha det! Jag har ett par andra jeans därifrån som sitter perfekt i midjan (glipar inte i svanken som jeans brukar kunna göra) men de har också ljusare lår – väldigt störande!
Nä jeansen måste jag fundera på, plus en jacka som var lite tjockare än jag trott.

Är ruggans tatueringssugen igen och ja jag vet att det bara är att boka tid 😉
Det ska bara passa in, och jag måste bestämma vilket av motiven jag vill börja med isåfall. Jag är sugen på piercing i örat också men där är det lite att jag fegar.. Jag vet att det antagligen kommer göra ont och det kommer LÅTA en del så jag drar mig för det. Men det är ju snyggt sen – jag får koncentrera mig på det tror jag 🙂

Leave a Reply

