Woohoo jag överlevde!

Men jag känner mig inte riktigt som människa ännu, sen om det är nätterna eller massagen det beror på låter jag vara osagt. Jag vet vad jag tror på iallafall 🙂

Sista natten gick bättre att jobba men det var nog för att jag sovit lite bättre på söndagen. Micke var på Designmarknaden hela dan så jag var bara uppe för att äta lite yoghurt och flingor, sen lade jag mig igen och sov tills han kom hem.
Idag har jag sovit till 13 sen tog jag bussen till stan för att få en halvkroppsmassage på Wilmas. Den här gången kom jag ihåg att be massören massera mina överarmar också och det var SÅ SKÖNT!

Jag har ännu ont i min tå men inte så jag vaknar av det på nätterna. Värker det så tar jag en värktablett och ja jag borde nog äta en kur Diklofenak men då måste jag köpa hem mer. Idag när jag skulle diska så kom jag på att jag har ett par flipflops med tjockare sula så jag tog på dom. Jaa det är lite tantvarning att ha skor på sig inomhus men vad ska jag göra?! Jag vill ju inte ha ständig värk heller (fast risken är väl ganska stor att jag kommer få dras med det) så jag får bita ihop. På fredag tänkte jag kolla efter några bra sandaler att ha på jobbet, sen får jag se om det faktiskt blir så. Jag brukar kunna säga att jag ska göra ditten och datten på stan och sen bara tappa sugen!

NU måste jag ha mer kaffe för annars kommer jag somna supertidigt!
GLADA VAPPEN PÅ ER! ❤

One response to “Woohoo jag överlevde!

  1. Nu kanske du redan skrivit om detta och fått detta tips men jag fick veta av en fotvårdare att jag behövde “pelotter” till mina nedsjunkna trampdynor. Det låter som om det skulle kunna vara nåt för din fot/tå.

    http://www.mediconline.se/rehband-tformad-pelott-p-93-c-111.aspx

    Och jag måste nu se till att köpa det att lägga i löparskorna för att slippa “tåsmärta”.

    4 nätter i följd måste ju lämna spår av tomhet…

Leave a Reply

