Natt 2 av 4 avklarad

Åh det är inte måttligt vad trött jag är just nu! Jag har ätit min frukost för ett litet tag sen, jag gjorde tom kaffe vilket jag inte brukar göra.
Jag kunde sova ganska bra igår men hade lite svårt att komma till ro – jag hade svårt att hitta “off-knappen” men det gick till slut. Jag är stel i rygg och axlar men på måndag, efter mina fyra nätter, så ska jag på halvkroppsmassage på Wilmas! DET ska bli skönt! Jag ska försöka komma ihåg att säga att massören gärna får ta extra på axlarna plus att hon gärna får massera armarna oxå.

Huja hur ska jag orka två nätter till?? Jag får hoppas att jag kan sova ordentligt idag och så att det är mer rulle på nätet så tiden går fortare alt att det är nåt bra på teve som jag kan kolla på.
Nu tänker jag sitta och stirra tills Erika kommer, fast egentligen är jag så trött så jag borde göra svikthopp eller nåt..

Leave a Reply

