15 april 2012

I veckan känns det inte som om jag gjort så mycket fast jag säkert gjort det ändå. Jag har varit till frissan men så stor skillnad vart det inte, men vi pratade om att göra nåt mer crazy till sommaren. Rakade sidor kanske? 😉 Träffade H’et en snabbis på stan men hon hade tyvärr inte tid att ta en fika men det kommer fler tillfällen – nästa helg är jag ledig FYRA dar! 🙂
Jag hade tänkt söka semester två dagar så jag hade blivit ledig en hel vecka och därmed kunnat åka till mams men Berit hade redan sökt semester och vi har ju den regeln att förutom under sommaren så är det bara en åt gången som får ha semester så det var kört.

Helgen före valborg så ska jag återigen jobba nätter – hela FYRA styckna. Jag undrar hur det kommer gå? Både med maten och med sovandet. Måste kanske bunkra upp med proteinbars eller nåt annat lagom lätt att äta på natten. Jag ser inte riktigt fram emot det men Sanna – du får väl bjucka mig på en öl sen när vi väl får till en pubrunda/afterwork igen!? 😉

Jag har köpt en rock-ring för att testa träna midja och rygg med men ajaj vilka blåmärken jag fått av den!! 😛 Micke ska få hjälpa mig att ta foton på hur jag ser ut efter två gångers användande (á 5 minuter ska tilläggas) så ska jag lägga ut en bild här i bloggen sen.

Nu orkar jag inte tänka längre så jag ska ta och glo teve innan det är nannadags!
Kram y’all! ❤

2 responses to “15 april 2012

  1. Men huuuu!! Blev det verkligen en massa blåmärken!?? Undar om kroppen “vänjer sig” vid rockringen efter ett tags användande, så att man INTE får blåmärken? 😉

    Kram!

  2. Du är ju alltid så häftig i håret så det skulle vara kul att se hur det blir när du gör nåt “häftigt”…! Måste säga att det inte låter så sunt att bli blåslagen när man tränar – men, det som inte dödar en härdar en??!! Eller? Keep on rockin´… Kram!

Leave a Reply

