Pink thursday

Men dagen till ära har jag en äpplegrön kofta på mig! Jag tänkte ha klänning eller kjol men jag borde ha tagit fram det redan igår, ides inte riva i garderoberna när Micke ligger och sover.
Jag tror jag ska börja med att plocka fram kläder kvällen före, även fast jag inte vill göra det för hur ska jag på måndagkväll veta vad jag vill ha på mig på tisdag!? Fast det funkar ju med matlista för ibland två veckor så varför skulle inte det funka med kläder? 🙂

Det var sååå kul att vara till Helena på T-bo i söndags! Deras lägenhet var så fin och jag blev helt kär i köket (får jag komma och bo hos dig H? ;)). Grabbarna levde om som bara grabbar kan och stackars Millie såg stundtals lite förskräckt ut. Sen hade jag sån tur så jag fick skjuts av Sanna till jobbet och tur var väl det för det VRÄKTE ner snö!!

Nu i veckan har det inte varit nåt mer än jobb tycker jag. Det här är tredje morronen jag kliver upp vid 5 och i morse kändes det i kroppen att den vill sova lite längre. Jag har lagt mig vid 22 och somnat nästan direkt så jag har sovit bra men det är nåt visst med att kunna sova till 8.
Nu i helg får vi besök av Monis, Fredrik och Oliver (aka Ollebolle aka Billy-Bob) så det lär inte bli långa sovmornar om jag får gissa men det gör inget för det blir kul med främmen!

Jag hoppas att alla häxor, ragator och kärringar hoppar på sina kvastar idag och drar dit pepparn växer och att ni andra får en riktigt

GLAD PÅSK!

2 responses to “Pink thursday

  1. Yees båkks.. jag bäddar i viggos rum.. det blir väl bra? Nära till köket oxå hihi.. Dejt snart igen. Med vin kan jag tycka hehehe…

  2. HAHAHAHA!!! “Ollebolle” – den har jag aldrig hört (hysteriskt kul, hahahaha).

    Det var SUPERTREVLIGT att komma upp till er – 1000 TACK för ALLT!

    Sminkborttagningsservetterna är skickade och här kommer en länk till artikeln om DUÅ (har även printat den och skickat med post):
    http://www.matochvanner.se/artikel/en-akta-dua/2243

    KRAAAAAAM!!!!!

    Ps. funderar på om man kan göra EGEN kaffescrub?? 🙂 Ds

Leave a Reply

