Lördagkväll all by myself

och snart blir det nattinatt för mig. Sov lite oroligt förra natten för jag var orolig att Micke skulle försova sig 😛

Var och gjorde naglarna i fredags (jag har tänkt ta foton på dom) och efter det var jag bla in på Vero Moda och provade lite kläder, bla en röd kort trenchcoat. Jag trodde inte att den skulle passa vilket den gjorde men jag började fundera på om en trench verkligen är “jag”. Jag måste fundera lite till och kanske prova en gång till.

Sen for jag förbi på jobbet och hämtade min vinst – vi hade haft vinlotteri på jobbet och jag vann TRE flaskor! Jag har ganska tur med det däringa lotteriet för det är inte många gånger jag har blivit utan, utan har jag inte gått jämnt upp så har jag gått plus 🙂

Idag har jag jobbat till 14 och efter det hade jag gett mig sjuttsingen på att jag skulle testa hur många steg på stegräknaren jag kommer upp i om jag går till och från jobbet plus en runda till (över kinabron, förbi finska klubben, till tomtebo och sen utmed kolbäcksvägen hem) och det blev över 13000 faktiskt. Jag ångrade mig direkt jag gick ut igen men när jag var på väg hem igen så kändes det riktigt bra.
När jag gick hem från jobbet så tänkte jag “Tänk om jag träffar Harriet och Björn, de är säkert ute och prommar!” och si det gjorde jag! 😀

Jag har ätit go’middag alldeles själv, druckit lite vin och surfat och nu börjar det faktiskt kännas som läggdags fastän klockan inte ens är 22. Stortån värker som för att påminna mig att nu får det banne mig vara nog med vin (men först blir det påsk) och i morgon är det planerat besök på T-bo och jobb.
Natti natti y’all, hoppas att ni haft en riktigt bra helg hittills! ❤

One response to “Lördagkväll all by myself

  1. Du har då tur med vinvinster, är det bra viner som satsas?

    Jag har haft en supermysig fredagskväll med en minikavaljer 😉 Inget vin men väl kavaljerens favomidddag, blodpudding. Saft och kakor och Bolibompa. Idag blev kavaljeren hämtad och då åt vi alla middag med hemgjord glass som dessert.

    Nu hoppas jag verkligen att det INTE ska snöa imorgon så jag kan gå ut och promenera lite.

    Hoppas du sover gott och får en trevlig söndag.

Leave a Reply

