Vart tog mars vägen egentligen?

27 mars redan, helt ofattbart.. Vart försvann den här månaden?

Den här veckan har jag lite roligt att se fram emot. På onsdag när jag vaknar så ska jag ta mig in till stan för en helkroppsmassage på Nefertiti. På torsdag har vi tänkt äta ute och skulle det inte bli av så kan jag välja att gå på APT som följs av middag på Rött. På fredag ska jag göra naglarna (nej jag vet inte än vad jag ska göra) och så är det vinlotteri på jobbet 🙂
Jag hoppas också att jag kan träffa Helena antingen på torsdag eller fredag.
Lördag och söndag är det jobb för mig, lite trist för John har party för att fira att han fyller 50 den 3 april. Tyvärr kan man inte göra allt hur mycket man än vill det. Jag får nog träffa “karra-åke” en annan gång, han brukar dyka upp på fester hos E o J  😉

Leave a Reply

