Norrsken och annat…

Äntligen är jobbveckan slut och det är helg! Och jag är ledig – woohoo! Jag var förvisso ledig i onsdags men det är som inte samma sak ändå. Visst är det skönt med lediga dagar mitt i veckan men en ledig helg är ändå guld värt 🙂

I torsdags när jag kom hem från jobbet var jag helt slut. Jag kan och får inte berätta varför men min hjärna hade verkligen utmanats. Jag blev iallafall sugen på att leta upp nån finska kurs för att friska upp mina kunskaper som iofs inte är så stora. Det verkar inte gå nån på typ Medborgarskolan just nu men det finns ju på internet och på biblioteket. Jag får leta vidare helt enkelt.

Jag är så förbaskat sugen på tatuering igen!
Problemet med mig är att jag har så många idéer men jag måste ju börja nånstans. Sen är det ju lite synd att det är såna väntetider överallt men ska jag göra nåt mindre motiv så är det lättare att få tid för det tar ju ingen tid egentligen. Jag skulle vilja göra en tragus-piercing oxå för det har jag tänkt på så himla länge och jag tycker det är snyggt. Men där är det ju ingen väntetid, bara att ringa samma dag typ. Där hänger det bara på mig själv, jag måste få den f**bannade tummen ur! 😉

Måste ta och kolla efter nya gympaskor oxå! Jag har ett par som jag köpte förra året men kanten på sulan är så hård så jag får värsta blåsorna ut med hälarna och sen blir det osnygga förhårdnader. Jag ser inte alls fram emot att ta på mig skorna och försöka uthärda några veckors ont i fötterna så jag ska kolla om jag hittar ett par nya, sköna och “icke-blåsgivande” skor för mina fötter vill inte knata omkring i mina vinterkängor när det är bar asfalt på vägarna. Mina benhinnor vill inte det heller!

Nu Wheeler dealers på Discovery innan det blir att åka iväg och handla 🙂
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg! ❤

Leave a Reply

