Ur spår

Vissa dagar är bara helt sanslösa..
Det började i lördagskväll, av någon anledning (kanske flera) så fick jag och Millis sammanbrott när vi jobbade och började tokgarva. Sammanbrottet fortsatte på söndagen då vi också jobbade ihop. Igår hade vi tidig morgon, och ja ni gissar rätt – urspårningarna fortsatte! Stackars Gunilla såg ut att inte riktigt veta vad hon skulle tro när hon kom in i fikarummet där vi skrattade så vi tjöt och tårarna rann! Urspårning! Sammanbrott!
Vad har vi garvat åt då? Tja.. för att göra det kort så har det varit piercade bröstvårtor, hår, blommor & bin och korsade äpplen. Det låter jätteroligt eller hur!? 😉

Idag börjar jag 0645 igen (jepp och Millis kommer 07) men i morgon är jag ledig och då vill jag sova – åtminstone till 0730! Ska till naprapaten igen och knaxas lite. Det är skönt när jag varit där men jag tycker det är lite otäckt när han är i nacken och vrider. Jag borde börja träna igen och jag vet att min rygg och nacke skulle må så mycket bättre men den där j**la tummen sitter så långt in!! Nu hoppas jag att snön tinar bort från alla gångvägar så man kan promerera utan att se bajsnödig ut.
Nä nu dags att börja röra på sig och bege mig till jobbet. Få se vad denna dagen har att erbjuda i fnissväg 😉

Leave a Reply

