Fredag – återigen

Det är helt galet hur fort veckorna går egentligen! Insåg att det bara är drygt tre månader tills jag har min sommarsemester (from 15 juni) och ännu är det så mycket snö ute, men när det väl börjar tina och töa så försvinner det fort som attans.
Jag hoppas att det börjar tina från gångvägarna snart för det är ruskans halt på vissa ställen och även om jag har broddar så skulle de inte hjälpa nämnvärt då det är isgata! Nå jag får gå lite försiktigt och ändå avslappnat så går det nog bra.

Har känt mig lite anti i går. Ibland undrar jag bara vad som är meningen med allt? Jag sover, äter, jobbar, äter, sover osv osv. Mellan varven kollar jag teve och surfar på nätet. Jag blir bjuden på fest men jobbar så jag antagligen inte kan gå, försöker byta pass men det funkar inte och när jag är sugen på fest så är det ingen annan som kan/vill. Det bara känns som om jag är i o-fas med alla andra!! 😦 Ibland önskar jag att jag hade ett jobb med alla helger lediga men samtidigt är det skönt att få vara ledig mitt i veckan också, är lättare kunna göra ärenden som frissa, naglar osv då
Ja ja jag tror det är vädrets fel att jag är anti, det eller så godiset jag åt i förrgår (socker gör mig nere ibland och nej det är inte ljug). Det kan också vara ett tidigt “jag-behöver-semester-snart-depp” men då blir jag ju bara än mer deppad – det är ju TRE månader kvar tills jag har semester!! :-S
Näh jag ska trösta mig med lite mer kaffe, sen blir det dusch och jobb..

Ha en riktigt trevlig helg y’all ! Och glöm inte att VÅGA VÄGRA MELLO! 😉

2 responses to “Fredag – återigen

  1. Jag förstår dig helt och fullt!… Vart tar livet vägen liksom?! Och vad kan man göra åt eländet. Man måste ju faktiskt jobba, äta och sova…
    Men – våga vägra mello!!!?? Har man aldrig kollat förut så måste man väl kolla nu – när historiens knasigaste låtar/artister tävlar?! I morgon kväll sitter då jag bänkad med Teckla, Isa och en påse ostbågar och dregelpapper (gissa vem som behöver det?) och tittar och våndas.

  2. Precis.. VÄGRA mello *less* Ja, nu äre fan slut på detta osynkande!! Vi ska dra ett tjejparty här snart. Och då kan ALLA 😀 (har jag bestämt) Kram

Leave a Reply

