Lördagskväll 3 mars

Ja då är vi hemma igen. Kan säga att det varit ganska annorlunda födelsedag igår.
Micke skulle ju operera bort sina polyper så jag följde honom till NUS där han skulle vara kl 10, sen åkte jag ner på stan för att vänta på att han ville bli hämtad igen. 1230 fick jag ett sms att han skulle in på op men då satt jag på bussen hem igen (jag hade förkylningsont i huvudet och hade ingen lust att gå på stan längre). Kl 17 ringde han att nu var han på uppvaket och att han skulle bli kvar på en avdelning över natten. Jaha ja.. det var ju inte alls planerat..
Nå jag väntade nån timma och sen åkte jag till Nus för att vara där när han fick veta vilken avd han skulle hamna på. Ca 2145 var jag hemma igen.

Tog mig en smörgås och ett glas vin och slog igång datorn. Då läser jag på vk.se att det varit en olycka i Globen där Marie med kompisar skulle vara!! Åh nej inte det också!! Smsade Marie och frågade hur det var och skrev att jag var orolig! Tack och lov så visade det sig att deras konsert inte börjat än men senare visade det sig att den ställdes in! Såg idag att det faktiskt var en VIP-läktare som brakat och det var på en sån (just den??) som Marie och gänget skulle vara på! Tur i oturen?

Idag har jag varit med Micke på lassa igen men nu har han fått komma hem. Vi håller tummarna för att inget ska hända så han måste åka tillbaks till Samvården i kväll, i morgon kl 930 ska han träffa läkaren igen.
Har tagit mig två glas vin ikväll men det får man när man fyllt år – har jag hört! 😉

2 responses to “Lördagskväll 3 mars

  1. Svar till ditt inlägg: Jo det var exakt den plattformen som hade rasat tyvärr så det var verkligen tur i oturen. Visserligen sjukt surt att vi inte fick se konserten men åkt ner för men helgen blev ju kul ändå , vi gjorde det bästa av det 🙂 Hoppas ni hade en mysig helg!

  2. Du skulle druckit vin me määäj!! Men på lördag? Jag kan komma.. wohoo.. Blir superkul!! Kram o grattis!

Leave a Reply

