ZzZzZzZzZz

Jag kan ju inte direkt säga att jag saknar att jobba nätter precis. Det är två timmar kvar till avlösning och jag är trött som en gnu. Dessutom fryser jag så jag har en filt i knät och en sjal runt axlarna. Skulle jag måsta börja jobba nätter igen så får jag nog investera i en sån elektrisk filt från OBH Nordica tror jag.

Idag har jag annars haft en liten lyxdag. Tog bussen in till stan i morse och gjorde naglarna hos Annie.  Det blev fransk manikyr med en liten twist – mörkrosa stenar på ringfingernaglarna. Efter det tog jag bussen till Iksu där jag hade bokat tid på Hårizont för hårfix. Lisa hade ingen tid så jag hade bokat hos Carin som jag gick till förut. Hon är lite modigare på färg än vad Lisa är medans Lisa är modigare på klippning..
När jag kom ut därifrån så kändes det sådär men det är nog bara ovana. Klippningen är inte så märkvärdig men det är en frisyr igen och jag kan rufsa till det ganska bra ändå.
Det blir nog bra skulle jag tro..

Huja jag hoppas att jag kan sova ordentligt när jag kommer hem idag för annars blir jag lite ledsen i ögat. Jag har ju två nätter kvar så sömn är livsviktigt för mig.
Nu ska jag glo lite teve, ha en jättebra lördag y’all ❤

Leave a Reply

