TGIF

Ajm tajöööörd!
Men idag är det fredag och sista arbetsdan för den här veckan och jag har precis ätit min favoritfrukost – keso med rivet äpple och kanel. Jag är ledig i helg och det ska jag fira med att sova i morgon!! Och bara för det kommer jag vakna vid fem och inte kunna somna om, men då får jag väl ligga kvar i sängen och filosofera istället då! 😉

Jag satt på Blocket igår kväll och kikade på lite allt möjligt och inser när jag kollade på en stor kandelaber, en sån man har ståendes på golvet, att det ju är Helenas! Jag var tvungen att skicka sms åt henne och jag ska fundera på om jag vill ha den 🙂 Jag har haft en svart golvljusstake men den vet jag inte ens om jag har kvar, fast den var inge snygg precis.

I helg borde jag plantera om mina blommor oxå men då måste jag först vara och köpa jord. Det kanske får bli en tur till Plantagen kanske.. Kanske kommer hem med lite nya blommor oxå kanske.. Kanske kan vara in på Myrorna eller Kupan oxå kanske.. Kanske blir en sväng in på Rusta oxå kanske 😀
Men nu måste jag börja röra på fläsket så det blir nåt jobb idag..
Ha en jättebra fredag y’all (och helg!) ❤

One response to “TGIF

  1. Blev det några blommor ? Jag som gillar Plantagen men det blir som aldrig att jag far dit. Skulle behöva två ganska buskiga blommor till tvrumsfönstret, men tvekar lite för då får man väl massa jäkla blomflugor igen!

    Tycker egentligen Plantagen är rätt dyra.Tror nästan Buketten är billigast men de har ju inte så stora plantor. Blir alltså att fara enda till Ikea och köpa blommor? 😛

    Hoppas du fick sovmorgon och en härlig helg! Kram

Leave a Reply

