Hurra hurra

Jag tappade ju mitt busskort förra veckan och när jag hade svurit klart kom jag på att jag registrerat kortet på tabussen.nu. Jag gick in och förlustanmälde det och på hemsidan stod att man kan få tillbaks resor men jag visste inte hur det skulle fungera, om jag ens skulle få tillbaks nåt överhuvudtaget. Jag hade tänkt kolla upp det idag när jag lix ska ner på stan men jag hann få ett mail där det stod att efter utredning hade de kommit fram till att jag är berättigad till att få tillbaks de resor som var kvar på kortet!! Wiihooo! Ett nytt kort med 17 resor skulle komma i min brevlåda! Gissa om jag var glad igår!? 😀

3 responses to “Hurra hurra

  1. Du ser – det finns ljuspunkter i det här som kallas livet!!!
    När man minst anar det…

  2. Skulle vilja ha en “Gilla”-knapp här 🙂

    GRATTIS!

  3. Ja precis! En GILLA-knapp!!!

    På SL har vi samma förmån bara man reggat kortet. Har egen erfarenhet av detta när jag klantigt nog tappade hela plånboken på en buss. Förlustanmälde kortet bla och fick ett nytt plus att busschauffören hittat plånboken och lämnat in den med allt innehåll så tron på mänskligheten stärktes. Jag fick tillbaka allt och ett nytt kort.

Leave a Reply

