5 februari 2012, Söndagsblogg

Så där, nu var kräkspasset avklarat! Det var inte så farligt ändå, tiden gick ganska fort men nu är jag trött! I morgon och på tisdag börjar jag 0645 så det är ingen rast och ingen vila som gäller. Behöver jag säga att jag ser fram emot onsdag när jag är ledig?

Gårdagen var så där. Jag trodde nog att vi skulle få mer konkreta förslag på hur vi kan bli mer hälsofrämjande. Just nu känns det ganska oavslutat men det kanske blir bra i slutändan ändå?
Jag kan ju iallafall se till att vara mer hälsofrämjande: äta nyttigt och bra, röra på mig minst 30 min per dag, se till att ha roligt och prata med mina kompisar för ja det är hälsofrämjande det med 😀
Det kommer nog bli bra det här!
Månne det är hälsofrämjande att äta salta pinnar och dricka vin för det funderar jag allvarligt på att göra nästa helg! Jag förstår inte hur jag kunde dissa pinnarna förra helgen och äta gurka istället?! Me so stooopid 😉

Börjar känna mig ruggigt långhårig nu! Jag har försökt boka tid hos Lisa men hon har inga tider när jag kan så jag får nog gå till en annan frissa, jag måste bara bestämma till vilken och alla som känner mig vet att det inte är det lättaste att bestämma mig för nåt!! Nå jag får väl göra en lista och köra lite “älle-bälle-bi”
Ibland önskar jag att jag hade en magic eight-ball som jag kan rådgöra med! Kasta tärning kanske också funkar?

Ha en bra arbetsvecka y’all! ❤

Leave a Reply

