Äntligen fredag..

Men nu är mina lediga dagar slut så det är back to work som gäller. I morgon ska vi arbeta med Hälsofrämjande arbetsplats på dagen och så ska jag jobba min kväll till 2115, det kommer bli en lååång dag. Dessutom har jag kräkspasset 10-19 på söndag. Det gör mig inte så mycket att jobba helger men det passet är inget roligt. 7-14 är bäst för timmarna på morgonen går så fort och sen har du ändå tid kvar att göra något när du slutat. Nå nu har jag för mig att jag bara har ett 10-19 på fem veckor så jag ska väl inte klaga

Igår kliade munsåret så jag trodde jag skulle bli galen! Dessutom pirrade det i ansiktet när jag låg och skulle sova så jag var helt säker på att det skulle ha spridit sig till halva ansiktet och då hade jag stannat hemma – den saken är klar! Jag känner mig nog pestsmittad som det är nu, skulle det bli mer så drar jag täcket över huvudet och går i ide.
Det går så mycket nu, både vinterkräksjuka och influensa, så det vore väl inte så konstigt om jag blev sjuk (jag jobbar ju på sjukhus dessutom) men jag håller tummar och tår att jag klarar mig. Brukar ju göra det som tur är 🙂

Nu glo lite teve innan det blir duschen, och sen gå till jobbet i kylan. Tur jag har både täckisar och dunjacka!
Trevlig helg y’all ❤

Leave a Reply

