Could’ve been the whiskey…

Might’ve been the gin..
Nää riktigt så illa var det inte i söndags, jag var bara väldigt trött! Och mina tår var bortdomnade men så kan det gå när man nya skor har på! 😉

For ju till Luleå i torsdags efter jobbet, jag hade hoppats på att kunna komma iväg med en tidigare buss men flera sjuka gjorde det omöjligt men det gick bra ändå. Jag kunde gå från Loet till en hållplats för lokalbussen och bara hoppa på bussen mot Tuna, hur smidigt som helst! De har dessutom börjat med kortbetalning på bussarna vilket är super!

Fredagen gick jag på stan medans A-le och tjejerna var på jobb/skola/dagis och på kvällen blev det några glas vin medans jag, A-le och At försökte lösa världsproblemen men som vanligt så lyckades vi inte! Vi hade väldigt trevligt dock!

Lördag var det parteydagen då.. Var hos A-le på förmiddagen och vi var till Coop och ÖB med småtjejerna och handlade lite. Vi var oxå in på Djurmagasinet och tittade på marisar & kaniner (det var faktiskt jag som ville gå dit hihi)
Sen tog jag hälften av mitt pick och pack och gick över till At för festfix osv. Kände att min outfit var en riktig höjdare och tillsammans med mina skor så vart det kanon, och de var inte hala heller som jag var lite orolig för. Anki och Andreas kom vid 19-tiden så då blev det ännu mer surr och skratt och vid 22 kom At’s pappa och körde in oss till stan och Oliver’s.
Kan ju säga att som vanligt så blev det inte mycket sittande för mig och At och det förklarar de bortdomnade tårna 😉

Söndag var vi ganska trötta både jag och At men tack och lov så mådde jag inte dåligt och jag hade ingen huvudvärk heller. Knatade över till A-le när jag blev rastlös och surrade där tills det var dags att börja bege sig mot Loet igen.  JA jag såg fram emot att sova på bussen och JA jag sov på bussen! 😀

I måndags kväll jobbade jag och Stina som oxå hade varit ut i lördags så det var två trötta “bakis-brudar” som satt och svamlade vid telefonerna 😛
Och nu undrar jag bara när nästa fest blir – jag har ju ytterligare ett par skor att prova ha en hel kväll!! 😉

 

– Mina partyskor från Nelly med 13 cm klack och 3 cm platå
– Mitt halsband från Kii

Leave a Reply

