Lördag 21 januari 2012

Ugga så segt det var att kliva upp i morse. Jag hade svårt att somna igår och inte blev det bättre av att det sköts raketer på gården då och då. Ska det vara fest så ska det vara med buller och bång verkade de tycka. Inte jätteroligt när man ska upp och jobba kl 7!

Efter jobbet var vi på bio och såg “Tinker tailor soldier spy” fast första timmen var mer “Tinker tailor soldier zzzzz” för min del – fy 17 så trött jag vart och jag undrar om jag inte nickade till en gång! Inte vart det bättre av att filmen var rätt seg i början oxå men sen i slutet vart den mer spännande.
Sen efter bion vart det kinabuffé på Eastern Palace vid Vasaplan. Gott gott! Tre bitar sushi och resten teriyakikyckling.. typ 😛

I morgon är det jobb igen men då börjar jag åtminstone 14 så jag kan sova på morgonen om jag vill.  Borde cykla och göra lite styrkeövningar innan jobbet men det ska jag ju hinna med 😀
Nu ska jag såsa framför teven, kanske tar mig ett äpple till och med! ❤

Leave a Reply

