Äntligen fredag!

Och idag är jag ledig – woohoo! Iofs jobbar jag i helg men det gör inte så mycket tycker jag. I  morgon börjar jag 7, visst är det lite jobbigt kliva upp så tidigt på en lördag men de första timmarna brukar gå ruggigt fort. Kanske finns nån film att kolla på, annars har jag ju minidatorn på jobbet och kan surfa obehindrat.

Jag var lite orolig att jag skulle vara tvungen att jobba igår och idag för det går sjukdomar nu på jobbet, men jag slapp tack och lov 🙂 Nästa vecka jobbar jag ändå hela veckan utom fredag och då ska jag till Luleå för paaarteeey. Hoppas bara jag inte blir sjuk! Eller nån av de andra partykompisarna! Ska hålla andan och tummarna!

Hmm månne vad jag skulle hitta på idag då? Jag ska köra en halvtimma på motionscykeln har jag tänkt, och sen kanske det blir att kolla igenom garderoben för att se vad jag har i klädväg och ifall det finns nåt att rensa bort.  Samma med min smyckeslåda, den behöver oxå gås igenom.

Igår vart jag superirri på mig själv. Jag kom på att jag vill ha en mörkare ögonskugga att leka lite med vid sminkning och kollade runt på Kicks.se. Såg en som jag gillade och kom på att jag kanske har en sån redan!! Tji fick jag – jag har HAFT en sån men har slängt den!! Rävrumpa oxå! Nå jag får köpa en ny helt enkelt.. Sånt är livet med Anita Lindblom

Nu göra nåt vettigt..
Ha en bra helg y’all ❤

2 responses to “Äntligen fredag!

  1. Du är för rolig 🙂 Prkl rules! Älskar att läsa dina uttryck (Rävrumpa, superirri, Sånt är livet med Anita Lindblom)

    Sv: Det blir varg-killen som åker upp på väggen! Faktiskt. Sorry säger jag till Edvard, trots att han var min favorit från början.

  2. ..och ha en bra helg! Jag har också jobbat lite idag.

Leave a Reply

