14 januari 2012

Åh så skönt att vara ledig i helg!! Nu låter det kanske som om jag jobbar nästan varje helg, vilket jag inte gör, men det är skönt att vara ledig ändå! Jag har dessutom haft dagpass i veckan och då känns det extra skönt!

Igår var Camillas sista dag på jobbet och det kändes riktigt tråkigt när hon hade gått. Vem ska jag nu pladdra med på samma sätt som jag gjorde med henne? Vem ska nu tracka mig och stirra på mig? Vem ska jag nu räcka ut tungan åt? Jag får helt enkelt skicka mms tror jag! JA bara jag kommer ihåg det så ska jag göra det den 28:e när jag sitter och partajar 😉

Idag har jag varit och gjort naglarna igen, den här gången blev det verkligen BLING (ja bling med stora bokstäver). Jag kommer matcha mina silversmycken om jag säger så! 🙂
Efter det så gick jag in på Kii och jaaa jag handlade där *skäms lite* men tröjan var så billig och halsbandet var party-party och dessutom på rea så det blev inte så dyrt – jag lovar!!
Sen blev det lunch på Costas med Helena.
Jag har helt missat att de har café där så det var premiär för mig. Åt en bakad potatis med skagenröra och (tyvärr) en bit kaka!! Den sista kändes totalt onödig efteråt men gjort är gjort, bara bita ihop och gå vidare. I morgon är en annan dag! 🙂

2 responses to “14 januari 2012

  1. Åh vad köpte du för spännande?! Har insett att jag har alldes för lite bling, så jag måste nog införskaffa lite mera 🙂 Gick ju in på Ur & Penn just pga av det men kom ut med en klocka istället. Inte så snyggt att ha på sig ute 😛

    Synd jag inte kunde haka på med Helena. Jag ska försöka pallra mej dit i veckan….. kram kram!

  2. Costas va ett bra “gloställe” Mee like.. åh vad trevligt jag hade!! Kram

Leave a Reply

