6 januari 2012

och det är 40 minuter kvar av min sista ordinarie natt 🙂 Det känns faktiskt både skönt och lite trist men jag kommer ju ändå jobba nätter om/när det behövs.
Känns lite konstigt att jag inte ska jobba nätter efter det här, iaf inte på schema. Få se hur det kommer att kännas. Antagligen bra efter ett tag när kroppen anpassat sig till de nya reglerna. Nattsudda kan jag ju göra hemma om jag saknar det.

Har lyckats göra två internetbeställningar på två dagar oxå! Igår beställde jag två toppar och ett par byxor från BonPrix och idag blev det en mössa och två piercingsmycken från Barbarella. Smyckena var på rea och kostade 25 kr/st så jag kunde inte låta bli fastän de var väldigt rosa! 😉
Måste hämta ut mitt paket från Nelly oxå som ligger hos postutlämningen på Ålidhem, får nog ta mig en prommis dit idag och kolla om de har öppet. Nu låter det som om jag inte gör annat än shoppar men så är det inte. Jag är bara partysugen och överpeppad inför festen i Luleå den 28e januari. Ska ev beställa några piercingsmycken till, EVENTUELLT, men sen får det vara slutshoppat för den här månaden! Basta!!
Eller ja, om inte skorna från Nelly passar så måste jag ju leta efter partyskor men det måste jag ju få.. eller!? 😉

Nej nu dags packa ihop “Barbara” och plocka ihop lite grann innan Donna kommer. Ha en jättetrevlig Trettondagshelg y’all! ❤

Leave a Reply

