Två arbetspass kvar

Måndag.. och idag har jag första natten av två. Efter dom är jag ledig till nästa tisdag – woohoo!! 😀 På onsdagmorgon, när jag gått av andra natten, hämtar Micke upp mig och så åker vi uppåt.

I helg har jag inte gjort särskilt många knop. I fredags åt vi ute på Tapas då det var Mickes födelsedag. Vi hade tänkt vara på bio efteråt men hyrde film istället och åt godis hemma istället för efterrätt på restaurangen.
I lördags var Micke på Pilgatans julmarknad och dit tog jag en promp på eftermiddagen för att kolla läget. Jag köpte ingenting även om jag var lite sugen. Såg film nummer två på kvällen innan vi stöp i säng, jag med magvärk..
Igår orkade/ides/ville jag inte röra på mig så mycket så jag var mest hemma hela dan men ibland måste man få göra det oxå 🙂

Idag ska jag till frissan och efter det ska jag göra lite ärenden på stan innan jag far hem och sover inför första natten. I morgon när jag vaknar ska jag packa så det är klart.
Det ska bli så skoj och framförallt skönt att få vara i Neisten över julen. Jag hoppas på lagom med kyla och massor med snö men det har ju varit lite dåligt med den varan även där uppe. Givetvis behöver det inte komma snö när vi är ute på vägarna, minns ett år när det var snöoväder och i Skellefteå hade det inträffat två krockar på en ganska kort sträcka. Köerna ringlade sig ganska långa..

Ha en riktigt bra måndag y’all!!

One response to “Två arbetspass kvar

  1. Hoppas att ni får det alldeles oooootroligt skönt och mysigt uppe i Byn och att det blir massor av snö (och massor av bastu 🙂 ).

    Kör försiktigt!

    Ha en riktigt skön måndagskväll nu 🙂

    Kramis!

Leave a Reply

