15 dec 2011

Aah det är inte sant vad mina naglar känns korta men det är ju betydligt lättare att skriva nu 😉
Och håret börjar kännas långt och väldans fluffigt, skönt att jag ska till frissan på måndag. En kollega till mig vart så j**la fräsig i håret när hon klippte sig sist så jag önskar att jag hade guts att göra likadant. Skojade åt henne att då kan vi leka tvillingar 😉 Nå jag får se vad Lisa har lust att göra med mitt hår, vet inte själv vad jag vill. Kanske får finkamma nätet efter roliga bilder som jag gjorde när jag skulle fixa naglarna..

Om en vecka är vi i Neistenkangas! Det ska bli så skönt att komma dit och träffa mamma. Sen att alla andra oxå kommer vara där över julen är en bonus! Det känns som om det är evigheter som jag var till Neisten men det var ju ändå i augusti.
Måste ta och kolla med Anna om  hon ska vara i Neisten samtidigt som oss så vi kan träffas och surra lite grann men jag ska inte boka in en massa saker så jag blir stressad utan jag gör det jag vill om och när jag vill det 🙂

Nej nu är det dags att börja fixa mig inför jobbet. Ska vara och handla lunch OCH middag på Ica Berghem och så måste jag vara på jobbet i tid så jag hinner äta min lunch innan jag börjar kl 12. Ska jag äta lunch hemma så måste jag äta 11, och har jag som idag ätit frulle kl 0830 så blir det för tajt!!
Ajja det löööser sig!
Ha en bra dag y’all! ❤

2 responses to “15 dec 2011

  1. Korta naglar??!! Jämfört med mina är dom en mil långa! Hoppas vi får en bra jul i byn… Ska bli roligt att samlas igen. Och vi håller tummarna för att det INTE REGNAR, utan blir en vit, lite lagom kall jul! Kram!!

  2. Väntar med spänning på en bild av hur håret blev 🙂

    KRAAAAM!

Leave a Reply

