12 december 2011

Trött i mössan är jag just nu. En timma kvar och sen får jag bege mig hemåt och sova. Det verkar vara kallt ute men jag har inte kollat termometern här. Igår när jag gick till jobbet var det nästan -9 så det vart täckisar på! Nu har jag ju dessutom köpt goretex-skor så nu fryser jag inte om fötterna heller.

Nu har jag köpt klart alla julklappar, iaf de jag hade planerat att köpa. Ja morgonklappen till M är inte riktigt klar men det är fort gjort. Jag är kanske inte helt nöjd med allt men det får vara så,  jag tänker då inte stressa nå mer uti det nu. Nu ska jag sätta energi på att få tummen ur när det gäller andra saker, bla träningskort för det tjatas hejvilt på jobbet nu 😉
Jag har ju sagt så länge att jag vill och måste börja träna så det är väl dags nu. Lite skraj är jag, min kondis lär ju inte vara som förut men fort kommer den väl tillbaks. Camilla har hotat med att ta med mig när hon ska träna kettlebells så jag gissar att det lär bli en hel del träningsvärk efter det, iallafall om man ser på hur mycket hon ojat sig efter dom passen.. Ajajajaj vad har jag gett mig in på!?
Nå all vår början bliver svår.. eller nåt..  😉

Nu ska jag börja förbereda mig för hemgång. Sängen hägrar, fy f*n så skönt det ska bli!!
Ha en bra dag y’all!

Leave a Reply

