Kaffe i och på kroppen!

Åh fy fan.. Vaknade 0440 och sen kunde jag inte somna om. 0523 gav jag upp och klev in i duschen. Jag lyxade till lite för att försöka göra dagen bra ändå så jag använde mig av min kaffescrub som jag fick i adventskalendern på jobbet. Luktar helt underbart och man blir härligt len av den! Kanske måste göra en egen sen när den här tagit slut, för det kommer den göra! 🙂

Var och fikade med Sanna igår. Helena hade tagit gänget och åkt till Ö-vik så hon kunde inte följa med den här gången. Efter fikat passade vi på att gå på stan en sväng, jag kollade lite julklappar men den rätta stämningen vill inte infinna sig. Eller rättare sagt, jag hade den rätta stämningen men sen tappade (berövades egentligen) jag den och nu känns det återigen som att nästa år skippar jag julisar!! Jag hade samma känsla förra året men när vi var på Expo så “råkade” två julklappar följa med mig hem.
Det känns ganska bra iallafall att jag och Micke bara ska köpa morgonklappar åt varandra, sen går vi ut och äter eller gör något annat roligt för pengarna istället.  Nu fyller ju M år snart så han får en liten födelsedagspresent istället plus att vi ska ut och äta då oxå.

När jag och Sanna var på stan igår så gick jag in på Kii för att spana lite på en tröja jag sett på internet. Tyvärr hittade jag den så jag var ju tvungen att prova den och OJ så fin den var!! Men VILKEN TUR – det var kemtvätt på den! Lite praktisk är jag ändå och för 900 kr vill jag kunna använda den mycket!

Nej nu ska jag ta min trötta kropp & knopp (vet någon var off-knappen sitter btw?) och fixa mig nån liten lunch innan jag drar på täckisarna och beger mig ut i mörkret. Det är -6 grader så jag kanske vaknar till lite grann iallafall.

2 responses to “Kaffe i och på kroppen!

  1. Märkte aldrig att du klev upp.
    -Trist att julen bara verkar vara skit…och trist att det känns “skönt” att vi inte ska köpa julklappar till varandra.

  2. Julen ska ju vara kul och mysig……. Det är kul att få julklappar – men ännu roligare att GE julklappar. Även om man – som alltid – är ute i sista stund och stressar i affärerna (men det är nog det som kallas “julstress” – och jag vill gärna tro att det är POSITIV stress 🙂 )

Leave a Reply

