25 november, äntligen helg igen!

Nu har jag jobbat klart mina två nätter och nu är jag LEDIG! Ska byta om lite kläder, borsta tänderna och sen sätta mig på bussen mot Luleå. Ska till Kalix för att hälsa på Biggan över helgen men kliver av i Luleå då hon skulle dit idag, då hinner jag gå lite på stan också. Jag ska äta nån god lunch men jag vet inte ännu var fast det lutar åt Baan Thai eller Waldorf.

I veckan har jag inte gjort så jättemycket förutom jobbat och nästa vecka blir det typ bara jobba också.  Jag har anmält intresse för att kliva av nätterna när vi ska börja på nytt schema i januari men om jag får det återstår att se. Om det bara är jag av nattpersonalen som vill göra det så får jag nog det men vi får väl se. Jag gissar att beslut kommer ganska snart, jag hoppas då på det så jag vet vad jag ska ställa in mig på.

Nej nu ska jag nog ta och göra mig i ordning fastän det är ett tag kvar tills bussen går.
Ha en riktigt trevlig helg för det ska jag ha!

Leave a Reply

