Äntligen fredag

Huja så trött jag är igen men då kanske jag är piggare på dan? Igår var jag ganska pigg på morgonen men fy satan så trött och grinig jag vart mitt på dan.

I helg är jag ju ledig så i morgon ska jag sova tills jag vaknar, ingen klocka ställd där inte! Vi har inte bestämt oss för om vi ska ta en bil eller inte i helg men annars går det ju bra att färdas med buss och “apostlahästar”. Den som lever får se helt enkelt.

Det hade inte varit helt fel med lite semester nu faktiskt. Tänk om jag hade haft dagar som jag kunde ta i samband med min fyradagars, tänk att få vara ledig en hel vecka men vad hade jag gjort då? Det är ju snart jul och då ska vi åka upp till Neistenkangas så åka upp nu hade känts ovärt. Ta en veckas utlandssemester kanske?
Önska kostar ingenting, det har min mamma alltid sagt och önska är allt jag får göra. Semesterdagar har jag inga, och även om jag hade haft så hade jag nog inte fått ta ut dom 🙂

Ha en kanonbra fredag y’all! ❤

One response to “Äntligen fredag

  1. När vi vinner på lotto så kan vi ta ut dagar när vi vill och göra vad vi vill… Önska kostar, som sagt, ingenting!

Leave a Reply

