Morgonstund den bästa är

även fast det är ganska skönt på kvällarna oxå! Det är ganska skönt sitta i tystheten på morgonen, tända lite ljus och förbereda sig inför dagens jobb.

Igår var både en kul och lite jobbig dag. Jag hade huvudvärk från efter lunch ända tills jag kom hem typ. Tog huvudvärkstablett men den ville som inte ge sig. Frågade Donna om jag kunde ta friskvård och sluta en timme tidigare, vilket jag fick, och gick en omväg via Ålidhem så jag fick mig en lite längre promenix vilket var riktigt skönt.

Jag tror huvudvärken kom från att jag försöker tänka på hur jag sitter. Jag var ju till naprapaten förra veckan och han sa att jag har början till/fått gamnacke då jag sitter och föser hakan framåt. Nu försöker jag nästan dra hakan bakåt dvs sitta med så rak nacke som möjligt och tacka fasen för att musklerna protesterar mot det!! Jag riktigt känner hur de får jobba då det blir en ovanlig ställning för dom men det känns BRA!! 🙂
Får bara tänka på att stretcha mellan varven oxå, nåt jag är väldigt dålig på att komma ihåg.

Nu på lördag skulle jag och Sanna ha åkt med facket till Ikea men hon kände att hon inte skulle orka så hon har avbokat. Jag kommer oxå avboka för det känns inte riktigt värt att åka till Sundsvall för lite servetter och några ljus. Det kan jag ju faktiskt hitta här i stan. Då är jag hellre runt här på lite affärer som jag sällan är på; ÖB, Rusta och kanske Expo – dit har jag inte varit på åratal!! 🙂

Nej nu måste jag röra på mig. En kopp kaffe till hade inte suttit fel men jag tar den på jobbet.
Ha en riktigt bra dag y’all!!

One response to “Morgonstund den bästa är

  1. Åh, expo är NAJS!! Jag och jimpa har fått i bröllispresent presentkort på BÅDE expo OCH ikea.. hehe.. jag är rätt så sugen på lite glas och kanske nya tallrikar men vi får väl se vad jimpa säger (TOKINTRESSERAD av inredning som han är) *skrattar HÖGT*

    Dejt snart? Kram 😀

Leave a Reply

