Alltså…

Ang min föregående blogg.. Det är ju inte så att jag inte gillar det vi har i våran lägenhet. Det jag skrev om att andra har det så hemtrevligt, det var bara sånt jag tänkte när jag gick där.
Ofta tänker jag en massa saker som jag aldrig sätter på pränt, men som i ett led i min självutveckling så tänkte jag att det kanske är bra att skriva ner sånt ungefär som jag skulle göra i en dagbok. För den skull betyder det inte att allt jag skriver är på blodigt allvar och det finns vissa privata saker som jag aldrig skulle sätta på internet.
Låter det vettigt eller bara som rena rama rappakaljan?

3 responses to “Alltså…

  1. Hmm.. Jaha…?? Och naglarna bara glömde du då?? 😀 *väntar me spänning*

    Hehe.. raakalja är väl kul? 😉

  2. Man blir less på hur man har det och inspiration till att komma igång med förändring eller förnyelse får man av att titta på tex hur andra har det. Jag har bytt ut lite tavlor och bara det gjorde att jag fick ett lyft hemma.

  3. Jag vet precis vad du menar! Så där brukar jag också känna det när jag går och gluttar in hos folk. Vad fiiint dom har det! Vad mysigt det ser ut! Varför ser inte våra fönster ut så där?!!? Fast, när jag sen kommer hem – så är det just HEM jag kommer. Med allt stök och udda grejor som inte passar ihop på nåt sätt men som, av olika anledningar, betyder en del för mig. Och det ser inte tillnärmelsevis ut som i något inredningsmagasin, men det är HEMMA…

Leave a Reply

