9 november 2011

Nu är jag trött hörrni. Sov ca 5 timmar igår efter första natten och det är väldigt lite för att vara jag men jag fick ingen ro i kroppen. Jag kände att jag skulle behöva lite socker under natten så jag köpte mig lite naturgodis som jag åt upp under första timman 😉
Som tur är så fick jag vakna till ordentligt under passet så det är nu under morgontimmarna som värsta tröttheten börjat komma och nu ser jag ljuset i tunneln!

Jag ska vara och göra naglarna idag vid 15-tiden så jag har ställt klockan så jag inte ska försova mig, inte för att jag faktiskt tror att jag skulle göra det men man vet ju aldrig. Konstigare saker har ju hänt 🙂
Sen ska jag väl passa på att kolla lite på stan, tänkte att jag kunde vänta in Micke när han slutar så kan vi åka hem samtidigt.

Igår när jag gick till jobbet så gick jag via villaområdet på Berghem. Jag tycker om att titta in hos folk fast lite pinsamt är det ju ifall de råkar se mig 😉
Det såg så hemtrevligt ut hos så många; foton på väggarna, blommor i fönstret och fönsterbelysning. En hade en stenkatt sittandes på bron och ett tag trodde jag faktiskt att det var en riktig. Då fick jag plötsligt känslan av att vi inte har det lika hemtrevligt. Att det är ganska trist och tråkigt hos oss… Vi har ju blommor i fönstret och fönsterbelysning men det känns ändå ganska.. sterilt.. Jag vet inte varför det är så men den känslan gjorde mig lite nedstämd.

Nej nu dricka vatten och sen diska i väntan på avlösning. Sängen lockar vääääldigt mycket måste jag säga!!
Ha en väldigt härlig dag y’all! ❤

Leave a Reply

