Operation rensning

Jepp nu har jag börjat rensa bland “vänner” på facebook! Det var inte det smidigaste måste jag säga. Uppkopplingen är ju inte jättebra och touchpaden är inte jättesnabb den heller så jag måste fortsätta hemifrån sen. Jag råkade ta bort Anki vilket inte var meningen, men jag skickade en ny förfrågan direkt och skrev ett meddelande åt henne att det var en olycka 🙂
Jag har även rensat i kontakterna i min mobil oxå. Jag menar, jag har kontakter där som jag inte behöver plus några som jag lagt till “på kul” men om det är såna som jag inte har nån kontakt med så finns det ju ingen anledning för mig att ha kvar dom. Nee det tar bara plats och energi. Bort bort bort!

Jag ledsnade återigen på att jag har en viss kompis som “glömmer” att svara på sms så nu raderade jag henne återigen från mobilen. Varför ska jag ödsla sms på henne när hon uppenbarligen har viktigare saker för sig än att svara mig? Visst hon kanske har mkt med familjen och skolan men vet ni, jag köper inte det längre. Jag har kompisar som jobbat, pluggat och har familj och de har alltid haft tid!! Nej nog är det bara viljan det hänger på.. Och så är det här i livet – man väljer själv vad som är viktigt!
Allt handlar om val man gör.

Huh jag blir så trött ibland. Ibland känner jag mig som en j**la dörrmatta som folk trampar på men no more! Nu väljer jag att inte tillåta det längre! Jag måste stå på mig för annars gör någon annan det. Ta ingen skit! Nu j**lar ska här skaffas tjockt skinn så det bara sjunger om det! Och JA jag är på dåligt humör i natt!
Nu får det räcka med ryande för den här gången!
God natt y’all!

2 responses to “Operation rensning

  1. Jag saknar inte FB alls. Dom “vännerna” man hade där, har man inte alls egentligen för i “livet utan facebook” så finns dom inte. Min slutsats, dom behöver jag inte lägga energi på. Detta gäller inte alla, några få nära kära vänner som fanns före FB finns såklart kvar. Dom som jag tycker om och som bryr sig om mig och inte “mig på facebook”.

  2. Det rensas för lite!! De e bra.. bort me skiten bara. Blir också så less på folk som är självupptagna. Nä, hellre ett par riktiga vänner än tio polare som gör lite som de tycker när det passar! Bra där!! Haha..

Leave a Reply

