6 november 2011

I helg har jag inte gjort så många knop alls. Jag har varit ledig och Micke är i Sthlm över helgen.
I fredags jobbade jag till 17 och det var ju värre lugnt. Jag tog ut lite friskvård och prommade ner till stan, lämnade igen filmer men hyrde inga nya då jag inte hittade den jag ville hyra och sen var jag till Specsavers och hämtade ut mina provlinser.

I lördags gick jag först till Ålidhems centrum för att hämta ut några paket (satan skorna passade inte som jag ville!!) och sen gick jag hem igen. Bytte jacka och gick ut igen, den här gången mot Godishuset via Ersboda. Köpte mig lite läskigt godis, mest dödskallar och daggmaskar, innan jag tog bussen hem men då var jag både trött i benen och hungrig så jag tyckte det var okej att jag gjorde det 😉
Kvällen tillbringades först framför datorn och sen satte jag på The Omen. Det var ett tag sen jag såg den så det var lite kul men inte särskilt läskigt.

Idag har jag inte gjort ett pi** faktiskt. Jag tänkte gå ut en sväng men valde att stanna inne och kolla tv. Ibland känns det som om det går en massa bra serier på tv som jag missar men på söndagar går ju det mesta i repris .

På fredag ska jag till en naprapat. Jag har de senaste veckorna haft lite domningar/pirr i höger tumme som antagligen kommer av att nån nerv är i kläm. Jag är väldigt stel i bröstryggen och när jag var på massage sist så försökte hon få loss låsningarna men si det gick inte, så jag tyckte det var lika att gå igen då jag ändå har pengar avsatt för det. Blir det inte bättre – ja då får jag utnyttja mitt frikort och bege mig vill vårdcentralen för en koll.
Utöver det har jag inte så mycket planerat.. Nagelfix på onsdag men vad 17 ska jag göra? Ska jag tordas mig på lite leopardmönster på nån nagel? Hmm kanske det.. eller kanske inte.. Jag får se vad jag känner för när jag väl sitter där helt enkelt.

Ha en fortsatt bra söndag y’all! ❤

Leave a Reply

