Allhelgonahelgen 2011

Jahapp så var det helg igen och nu är jag ledig och gänka (gräsänka). Micke är nere i Sthlm för diverse allhelgonaaktiviteter och jag ska passa på att ta det lugnare än lugnast. I morgon har jag tänkt hämta paket på Ålidhem och sen köpa läskigt godis (dödskallar) på godishuset, det kanske blir att kolla nån film också – vad vet jag.

Jag hade först tänkt bege mig till Luleå men A-le vart inte helt barnledig och vill inte vara ut, och At kan inte festa och går inte ut nykter. Visst hade jag kunnat åka till Luleå bara för Tunahäng men jag tänkte som så att vill de ha dit mig så får de fråga om jag ska komma. Varför är det alltid jag som ska be om att få komma dit!? Nåväl, ingen bad mig komma så jag stannade kvar här och nog ska ni se att det finns nån mening med det också! 😉

Idag har jag jobbat dag och det har varit otroligt lugnt. Jag var varit en riktig surf… jag vill inte ens skriva ut det ordet.. Om jag inte var en klok kicka så hade jag nog bett en och annan flyga & fara. Jag hade iallafall tur att få ta ut friskvård så jag tog en promp in till stan för att lämna filmer och kanske hyra några själv. Jag hittade inte den jag allra helst ville ha så jag gick till Specsavers för att hämta mina provlinser istället. Sen gick jag tillbaks till jobbet. Sammanlagt idag ca 80 minuter promp vilket inte är helt illa pinkat. Ikväll har jag glott lite teve, surfat, ätit en godsak och druckit lite vin.

Nu börjar  jag vara trött i ögat så jag tror faktiskt att jag snart ska gå och ropa på John Blund. I morgon blir det en massa vandrande fram och tillbaka igen om nu vädret tillåter, annars vete katten vad jag hittar på!
Ha en trevlig helg y’all! ❤

Leave a Reply

