1 november 2011

Idag skulle pappa ha fyllt år.. Behöver jag säga att jag tänkt extra mycket på honom?<3

Utöver det har det varit full rulle idag. Frissabesök på Hårizont/Iksu, kinalunch nere på stan och sen optikerbesök på Specsavers. Jag gjorde syn- och linskoll oxå, det visade sig att det var tre år sen så det var på tiden. Jag ska prova att ha dygnet-runt-linser, jag har tänkt göra det inför de två senaste somrarna nu så det börjar vara dags. De hade inte min styrka inne så nästa vecka får jag hämta dom vilket är lagom för då hinner jag testa linserna innan mina nya glasögon kommer 😀

Efteråt var jag in på Kii för att prova en röd spetsblazer jag sett där men åh så surt – det hängde bara en storlek S kvar! MEN jag hade tur för det fanns en M kvar och trots att jag trodde att den inte skulle passa så provade jag den OCH DEN PASSADE!! Shit så glad jag blev!
Det var nära att jag köpte en leopardmönstrad blazer oxå men den var trång över ryggen vilket var lite synd för jag tyckte den var så cool! Inte för att jag vet när jag skulle ha den 😉

  

Innan jag skulle åka hemåt så var jag in på bolkki (Systembolaget) för att köpa en glögg jag var nyfiken på (Blossas årgångsglögg var ingen hit varm, däremot var den ganska god kall), Herrljunga 1911 Rom & Choklad men de hade inte den. Däremot hade de Herrljunga 1911 Mocca & Choklad och givetvis har jag smakat på den ikväll.. MYCKET bättre än Blossas fast den var ganska söt men jag gillar ju sånt 🙂

Resten av kvällen ska jag bara sitta i soffan och ta det lugnt. I morgon är det tvättstuga kl 07 och sen är det kvällsskift som gäller 🙂
Ha en bra vecka y’all!
Kram

4 responses to “1 november 2011

  1. Har också frissat mig idag. Känns så bra.

    Snygg blazer. Du hade då toktur 😉 Den andra som du inte köpte var också snygg, till svarta byxor bara en vanlig måndag, helt ok.
    Jag ska/måste GÅ extra mycket innan jag börjar prova nya kläder.

    Gillade inte heller Årets Glögg, ska köpa en annan. Jag tyckte också den funkade ok kall, men jag vill ha varm glögg.

  2. Ska bli spännande att testa årets glögg från Blossa (vi “ärver” mamms öppnade flaska ;)). Lurar på om vi kanske ska servera den som “fördrink” (dvs. KALL) på julafton alt. på det inbokade “glöggdrickandet” som vi ska ha hemma den 10 dec 🙂

    Snygg blazer!!!!

    Kramis!

  3. Blazern = hur snygg som helst!

  4. Åh, herreminje har du börjat glögga redan!! Du var mig en snabb rackare. Jag gillar dina blazers 🙂 Ha en fin vecka!

Leave a Reply

