29 oktober, Natthäckning

Klockan är 0323 och jag är både trött och frusen! Värmeelementet går och jag försöker tugga tuggummi för att hålla mig vaken men det går inte så jättebra om jag ska vara ärlig.
Jag försöker kolla om det regnar ute men jag ser inte det genom portkameran så jag får väl chansa lite när det väl blir dags för mig att bege mig hemåt. Tror jag ska ta och kolla om det går några bra bussar vid 7-tiden

Jag och Micke var till Kupan igår för han ville kolla efter Halloweenkläder.  Just när vi var på väg ut så såg jag ett par bruna skor som jag iofs sett förut men nu gick jag verkligen fram och tittade ordentligt på dom. De var så coola så jag var tvungen att prova och då de passade så köpte jag dom, tänkte jag kan ha dom på jobbet.  På ena skon var det broderat/sytt en spindel och på den andra ett spindelnät!

Ni får ha överseende med att bilden inte rättvänd men jag har inget bildprogram på min minidator så jag kan inte redigera bilderna jag laddar in..

Åh vad jag ser fram emot att få fara hem och sova nu. Lite konstigt egentligen, så här trött brukar jag inte vara och jag har sovit ordentligt på eftermiddagen oxå. Månne vad det beror på!? Vädret? Det jag ätit? Årstiden? Kanske får ta och göra lite svikthopp så jag piggnar till?
Jag kan ju inte direkt öppna fönstret för då börjar jag ju frysa ännu mer och isåfall måste jag köra värmeelementet igen vilket gör mig ännu tröttare osv osv.

Nej jag måste nog göra mig antingen lite te eller lite kaffe för att orka med timmarna som är kvar
Ha en bra lördag y’all!

One response to “29 oktober, Natthäckning

  1. Gillar skorna! 🙂 Riktigt coola och snygga!

    Kraaaam!

Leave a Reply

